tiistai 2. kesäkuuta 2015

Haaveilua...

Moi kaikki! :) Tällä kertaa kun en nukkeja ole oikein kuvannut, niin ajattelin kirjoittaa vähän nukkehaaveistani pitääkseni blogia yllä ja samalla myös selventääkseni ajatuksiani. :) Olen tosiaan nyt noin vuoden "harrastanut" bjd-perheen nukkeja joita minulla tällä hetkellä on vasta 1, pieni tummaihoinen n. 26 senttinen tyttö. Vielä en ole mihinkään pysyvään lookkiin päätynyt vaikka peruukkejakin on vaihdeltu vaaleasta tummempaan. 

potrait

Ennen ensimmäisen bjd-nuken ostamista olin jo pitkään miettinyt keräileväni vain aivan pienimpiä hartsinukkeja, noin 10-16 senttisiä. Kuitenkin tämän nähdessäni kauppapaikalla olin totaallisen myyty, olen aina ollut ihan heikkona tummaihoisiin nukkeihin, niin pullipeissa kuin bjd-nukkeissakin. :P

Tämän esikoiseni koko tuntui juuri sopivalta (n. 26cm), joten yritin kuumeisesti metsästää bjd-firmoilta toista samankokoista nukkea. Kuitenkaan en löytänyt mitään mieluista, mitään täydellistä, josta sen muutaman sata euroa suostuisin pulittamaan. Ehdin jo vilkaista suurempiakin tyttönukkeja, noin 42 senttisiä, vaikka aluksi kauhistelinkin niiden suurta kokoa. Mutta eihän se tietenkään napannut sekään. :D 

Tänään sitten aamulla tuli mieleen että olin alkujaan suunnitellut keräileväni vain pikkunukkeja, ja aikani kuluksi sitten menin niitä etsimään bjd-firmoilta. Aluksi en löytänyt mitään mieluista, koska yritin löytää ihan pieniä 10 senttisiä, enkä halunnut peikkoja tai vauvoja. Sitten kas kummaa löysin bjd-firman LatiDoll ja olin ihan myyty. 


Voi ei se on niin söpö! Ihan mielettömän suloinen. Olen tätä nukkea katsellut aikaisemmin omistajakuvista ja aina ihastellut kuinka ressukan näköinen hän on. Täytyy heti pistää tilaukseen kunhan niitä taas saa. Tämä saakoon toistaiseksi sitten olla se "seuraava", jota olenkin tässä vuoden päivät etsiskellyt. Jee! :)

Nyt kun muihin nukkeihin päästiin, niin toinen mistä olen pitkän aikaa haaveillut on kustomoitu blythe. Ehkä sellaisen saan tänä vuonna hankittua. Toivottavasti. Tämäkin asia on nyt hyvällä pohjalla kun ehkä jo sain ihanan taidokkaan ja innokkaan kustomoijan! :) Nyt täytyy toivoa vain parasta.

Vielä loppuun Pullip Suomen kesähaasteesta tämäpäiväinen kuva. Haaste alkoi eilen, mutta minulla oli menoa joten en saanut kuvaa otettua. Osallistukaahan kaikki Pullip Suomelaiset, minäkin olen vasta ekaa kertaa mukana. :) 

Damn...

Harmaat chipit vaihtuivat tummanruskeisiin. Varmaan lempparinukkeni tällä hetkellä. :) Mutta koska enhän minä kuitenkaan koskaan voi olla tyytyväinen mihinkään, niin nyt kysynkin teiltä

Kala vai Zara?

Tiedän, oon ihan uskomaton vänkääjä, mutta tykkään ihan hirveesti nimestä Zara, ja taidan ehkä enemmän olla sen puolella, vaikkei Kalassakaan mitään vikaa ole (paitsi, että se tarkoittaa kalaa, fisua)... Help!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti